sâmbătă, 11 septembrie 2010

Recapitulare

Vara lui 2010. Pot spune că a fost cea mai tare vară de până acuma, dar aş minţi. Cea mai bună vară a fost cea a lui 2009 pentru că atunci a fost prima dată când m-am îndrăgostit cu adevărat de o fată care încă este foarte specială pentru mine. Dar nici vara asta nu m-am lăsat mai prejos. Am fumat de-am stins. Cred că am schimbat de vreo 3 4 ori marca de ţigări. În cele din urmă am rămas la Marlboro roşu lung. Am băgat multe căcaturi în mine cu Alex şi Dennis în mare parte. O să-mi lipsească enorm zilele când ieşeam cu Dennis, băgam şi apoi ne plimbam cu scuterul. O să-mi lipsească serile când venea Alex la mine sau eu la el. Am mai ieşit şi cu Jică. Când s-a întors de la mare am ieşit cu el la 5 dimineaţa. I-am mai văzut şi pe Narcis şi Mădălin dar rar. Cu Vlad nu mai zic câte beţii am tras la mine. De Silviu mi-e dor. Evident, beţiile cu Vlad erau din cele două baxuri de bere date de Dennis. Vara asta am avut atâtea relaţii cât nu am avut în toată viaţa mea. Ce-o să-mi mai lipsească? A da. Serile când jucam remi cu Dorohoi, Bogdan şi Alex la mine pe palier la 2. Comandam pizza, ne enervam la remi, fumam, înjuram. Dar cel mai mult îmi va lipsi ieşitul în faţa blocului. Programul în unele zile era ieşit la pătrăţica până seara, apoi mă duceam în casă şi făceam un duş, apoi luam bani, ne vedeam toţi la bordură şi beam. Băuta de seară nu a fost lipsită de incidente. Aruncau oamenii în noi cu ouă şi pungi cu apă. Personajul principal la zilele de pătrăţica şi seri de băut era Radu Dimache. La modul că el era mereu cu noi acolo, el era cel care tot zicea să mai bem. El a fost omul cu care mă aliam la pătrăţica şi omul care zicea cele mai bune glume seara la bordură. Bine-nţeles, sunt şi alte personaje cum ar fi Gulie, Batista, Vikky, Pleată, Kiva, Bobo, Alex care nu s-au lăsat mai prejos la băută la bordură. Doamne cât o să-mi lipsească momentele astea. Dar nu-i nimic. Vine vara lui 2011. Abia aştept. Acuma că s-a terminat vacanţa nu ştiu ce simt. Fericire, extaz, tristeţe, nostalgie. Oricum, cu bune cu rele, a fost o vară genială. Stay (sic).

Un comentariu: