sâmbătă, 4 septembrie 2010

Comăneşti trip

Ieri am fost la Comăneşti la prietena mea. A fost o zi mai mult decât genială. Cu ce am trăit eu ziua aia? Cu un Nestea de mango şi ananas. Am şi fumat. Dar cel mai mult mi-a plăcut faptul că în sfârşit am stat cu fata pe care o iubesc. Dacă era după mine eu n-aş mai fi plecat de-acolo. A fost o zi elegantă. La întoarcere, şoferul microbuzului intra cu 70 la oră în depăşire, era să facă accident, era să scoată o Dacie de pe şosea. În Bacău, am mers pe jos de la gară, în RMB m-am întâlnit cu Narcis şi am mers până în centru şi am vorbit de un joc pe net. Apoi m-am întâlnit cu Alex şi am mâncat două “sendvişuri” la 2 lei de la Irina. Adică 3, el unu, eu unu şi unu la drăguţă(jumate jumate). Pe scurt, a fost o zi prea tare şi abia aştept să o revăd pe Anda. Stay (sic).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu