vineri, 10 septembrie 2010

Cold as fuck

Trag pula. Iar vine anotimpul rece. Şi odată cu el vin şi stările naşpa. Deja am o stare de căcat. Dar asta e. Oricum, hainele de iarnă trebuie scoase de la naftalină. Gata cu lăbăreala în tricou, pantaloni 3/4. De-acuma hanorac, pantaloni lungi, arafat, eu chiar am început să port manuşile fără degete. Cel mai mult mă bucur că măcăr vin sărbatorile. Crăciunul e sărbătoarea mea preferată. Mie Crăciunul imi dă un sentiment de bucurie şi nostalgie. Oricum, feriţi-vă de frig and stay (sic).

5 comentarii:

  1. Iti place Craciunul pt ca vine Mos Craciun si iti aduce pulovere , mananci ca un porc , si bei d iti cade paru :)) Dar stai, nu prea mai ai par =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba Anonim:))Fane ba frate cate o muie fiecarui baiat care a comentat pe blogul lui andu:))si asa mananci numai rahat:))oleaca de pula o sa fie o imbunatatire,ce zici?:))

    RăspundețiȘtergere