vineri, 17 septembrie 2010

Pentru totdeauna

Azi, am constatat o chestie. Eu chiar am prieteni şi oameni care îmi vor binele şi care zic eu, mă iubesc. Alex, Vlad, Jică, Narcis, Mădălin, Silviu, Dennis, Cristi, Cosmin(Botoşani), Ioana(From here to eternity), Anna, Amalia. Hands down. Oricum faza e alta. Prima dragoste nu se uită niciodată. Şi nu am uitat-o. Încă ţin foarte mult la Diana. O iubesc. Mereu îmi va fi alături şi voi fi lângă ea. Oricum, unde bat eu. Mi-am dat seama că mereu am să am oameni lângă mine. Şi dacă este unu care să nu-l fi menţionat îmi pare rău. Dar să ştiţi ca vă iubesc pe toţi. Jos pălăria în faţa oamenilor de lângă mine. Stay (sic).

4 comentarii:

  1. Cand am citit asta erau niste versuri din Parazitii.
    "Sunt prieten cu cana cum e emo cu lama".
    Ai uitat sa zici de cana :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat...da se stie ce fac eu zilnic :))..asa ca na :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer.Ma gandeam eu ca nu mai am importanta pt tine decat atunci cand iti amintesti.Am avut dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Valeu am zis ca am uitat sa trec niste persoane :|...sa-mi bag pula in el de post ca il sterg acuma...

    RăspundețiȘtergere