joi, 9 septembrie 2010

La şcoală mai devreme

Azi am fost la şcoală. Pe la ora 11 am decis să ne vedem toţi cei care putem veni. Am fost foarte mulţi. Am stat la poarta şcolii şi am fumat ca disperaţii până am intrat în şcoală. Am fost în noua noastră clasă, care este acuma în corpul principal. Clasa e super genială. E mare, am pe unde să fug şi să-mi rup gâtul şi în spatele clasei sunt multe dulăpioare mici. Şi mă gândeam să lipim câte un sticky note pe fiecare dulap să ştim al cui e. Partea bună e că suntem lângă cei de la XI A. O să fie caterincă. Partea rea e că sunt camere prin liceu dar asta e. În fine, după ce am vorbit şi cu doamna dirigintă, eu, Dennis, Cristi, Jică, Ioana, Cezara, Mădălin, Mimi şi alţii am fost la tanti Dana. Unii am băut bere ( eu şi Cristi), alţii cafea (Jică, Dennis, Mădălin, Mimi, Cezara şi Ioana) şi restul suc. Am şi fumat. A fost super caterincă. Apoi am mai stat cu Dennis, Jică şi Cristi la raiff. Apoi eu am fost în Subway de două ori şi etc.Oricum, a fost o zi genială. Şi acuma am să vă las o poză prea tare. Enjoy and stay (sic).

Un comentariu: