joi, 28 octombrie 2010

Stresul înainte de Halloween

Băi frate nu înţeleg ce e atâta stres. “Vai unde mă duc de Halloween? Cum mă machiez şi/sau costumez?” Vezi atâtea afişe gen: “Hai la noi de Halloween” etc. Eu unul mă duc în Zebra cred. Acolo îşi face un coleg majoratul şi face el cinste. Dacă nu era asta sincer îmi făceam Halloween-ul la un film “horror” pe ProTV cred şi nişte melodii de la Murderdolls. Adică până la urmă asta nici nu e o sărbatoare în Romania. Cât mai copiem americanii. Acuşa o să ajungem să sărbătorim şi Ziua Recunoştinţei. Oricum, ce e de Halloween acuma este minciună pe lângă ce-o să fie de Revelion. Atuncea stresul devine panică la unii că nu ştiu ce să facă de Revelion. Stay (sic).

3 comentarii:

  1. ba frate:))...tu te contrazici singur,ce naiba?:))hotarastete,iti place sau nu halloweenul?:))

    Să fiu sincer, Crăciunul şi Halloween-ul sunt sărbătorile mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ador Craciunul. Halloween-ul e cam exagerat uneori. Nu pot sa zic ca-l ador dar nici nu-l urasc. E ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. ""Anonim spunea...

    ba frate:))...tu te contrazici singur,ce naiba?:))hotarastete,iti place sau nu halloweenul?:))

    Să fiu sincer, Crăciunul şi Halloween-ul sunt sărbătorile mele preferate.""

    CUI II PASA?:))CUI PULA MEA II PASA?:))cand o sa vezi o postare care are ca titlu "copii cu dezabilitati cerebrale" simte-te liber sa comentezi:))pana atunci esti pe o alta lungime de unda:))dute la marginea strazii si mai cerseste putin,poate scoti de-o paine...daca vrei sos fai o muie lui Andu si daca te descurci bine iti da si in plus:>iei la pachet:))iti hranesti familia si tu:))cum suna,tentant,nu?:))

    RăspundețiȘtergere