duminică, 17 octombrie 2010

A little story

În postul ăsta mă gândeam să vă povestesc cum m-am apucat eu să cânt la bass. Prin vara lui 2007 am vrut să cânt la tobe. Nu ştiu ce s-a mai întâmplat şi nu a fost să mai fie. Şi sincer mă bucur pentru că aş fi fost un toboşar de rahat. Apoi pe 22.12.2007 am fost la Oneşti la un unchi de-al meu care avea o chitară clasică şi i-am confiscat-o. Mi-am dat seama că îmi place să cânt la chitară. Mai târziu prin februarie 2008 am primit o chitară de la un prieten de-al mamei. Ce-i drept începea să nu mă mai atragă chitara. Cântam din ce în ce mai rar. Şi am descoperit bass-ul prin primăvară. Imediat ce am văzut un bass şi am auzit unul m-am îndrăgostit pur şi simplu. Şi am zis că trebuie să fac rost de un bass şi să mă apuc de cântat. Aşa ca în august 2008 am cumpărat un bass vechi de la un fost coleg de generală. Şi pe 18.08.2008 m-am apucat de cântat la bass şi pot să zic că nu m-am săturat. Stay (sic).

7 comentarii:

  1. Daca nu ai mai asculta cacaturile astea "pseudo`ROCK" ai fi mai misto

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba frate ascult ce imi place nu ce zice lumea ca e muzica buna...daca mie imi plac cacaturile de pseudo rock de-alea ascult...nu vad care e problema ta :-??

    RăspundețiȘtergere
  3. inseamna ca esti un POSER!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu esti genul clasic de roman care e axat doar pe un gen si refuza sa creada ca lumea mai asculta si altceva...sincer?...eu zic sa-ti vezi de ale tale si sa nu te mai bagi in seama degeaba ca nu tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta e Andu dupa ce se joaca cu zapada:))il apuca melancolia si vrea sa povesteasca:))tu taci in mortii mati ba,ce te trezesti vorbind aici?:))te-a intrebat cineva ceva?:))

    RăspundețiȘtergere