joi, 7 octombrie 2010

Planuri duse pe apa sâmbetei

Mai întâi plănuiam să merg şi eu la Truda. Evident că nu am bani de aşa ceva. Apoi eram aşa fericit de ziceai că-i ziua mea din cauză că mergeam în excursie. Evident că numai vreo 3 – 4 am  adus acontul din clasă şi cică s-a amânat excursia pe la sfârşitul lunii când o să fie frigul pulii. Deja e frig ca dracu` de cred că mâine mă duc în geacă. Să mor eu. Altfel nu ai şanse. Mori de frig. Mă rog, revenind la subiect. Credeam că luna octombrie e luna mea. Pe dracu` ca tot ce vroiam să fac se amână în baza banilor. Mă rog. Vă las cu o melodie care o să vă încălzească pe frigul ăsta. Stay (sic).

9 comentarii:

  1. nu esti singurul cu astfel de probleme:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohh Doamne..exact asta mi s-a intampalt si mie:| Mai sunt cateva minute si incepe concertul...iar eu stau si o lalai la PC:-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-ai putea sa faci la Turda? vrei sa mergi la salina? :)) ai mai putea sa vezi cheile.

    RăspundețiȘtergere
  4. In caz ca nu vezi scrie Truda...Si invatati sa va semnati cand dati comm ca anonim...

    RăspundețiȘtergere
  5. my bad, dar degeaba m-as semna pentru ca nu stii cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta e un mod mai subtil de a te eschiva de la a spune ca nu ti-a dat ma-ta niciun nume cand tea fatat...am ghicit?:))Si ca sa stii si tu,baietii din Truda ti-ar putea fi toti "tati",alaturi de restul populatiei de sex masculin din Romania si jumate din Italieni.Nu ai tu idee cati am dat la ma-ta :)),stateam cu bonuri cu numere la rand,mai ceva ca la bordel:))si era si moca!

    RăspundețiȘtergere