vineri, 15 octombrie 2010

Alt orar şi un vis de excursie spulberat

Astăzi iar ne-au schimbat orarul. Ce pula mea se tot cacă atâta pe ei cu orarul? Nu pot să facă unul şi să-l lase pe ăla? N-am eu ce-mi schimba caietele mereu. Ma rog. Partea bună e că luni şi vineri am până la 1. Partea rea e că marţi şi joi am până la 3. Iar partea medie e că miercuri am până la 2. Dar mă rog, lăsând orarul în plata Domnului, azi trebuia să plec în excursie. De ce nu am mai făcut excursia vă întrebaţi? Poate pentru că din toată clasa, care toţi au zis “Da mergem…hai acuma”, numai eu cu înca vreo 5 – 6 am adus acontul. Acuma eu cu Cristi vrem să mai încercăm o excursie. Poate de data asta iese. Ca de-obicei vă las cu o melodie şi am pus poza cu Paul pentru că am vrut eu. Stay (sic).

2 comentarii:

  1. Ce cacat! Merg lucrurile tare rau .Imi pare rau sincer>:D< COlegii tai sunt oameni neseriosi daca nu au dat banii..

    RăspundețiȘtergere