luni, 23 august 2010

“Sentinţa”

Datorită faptului că am insecte prin păr, iar sunt condamnat să stau în casă. Sincer sunt dispus să stau în casă şi să am grijă să scap de musafiri decât să fie nevoie să mă tund. Nu tund eu un păr ca ăsta. Ţin prea mult la el. Aşa că tot ce pot să fac acuma e să stau cuminte în casă şi să ma rog să scap de baieţii de la mansardă. Partea amuzantă e că nici nu ştiu de unde i-am luat. Nici o persoană cu care am intrat în contact în ultima vreme nu se scărpina sau ceva de genul. Cel mai probabil m-am ales cu tipii aştia de la coafor cred. Cam din perioada de când m-am tuns tot mă scarpin eu. Dar am zis că e de la soare, că sunt cojiţe şi etc. M-am inşelat. Acuma stau şi aştept până se hotărăsc personajele de sus să se mute din capul meu. Acuma m-am dat cu gaz. Sper să meargă metoda. Miros de parcă lucrez la Petrom. Şi cel mai important, SĂ NU MĂ TUND. Stay (sic).

Un comentariu: