marți, 24 august 2010

Paul Dedrick Gray (1972 - 2010)

Astăzi, 24.08.2010, se fac 3 luni de când bassistul trupei Slipknot a fost găsit mort. Paul a murit la vârsta de 38 de ani cu vreo 3 luni înainte ca nevasta lui să nască. În prezent nevasta lui, Brenna Gray, are o fetiţă pe nume October. Paul a fost găsit mort într-o cameră de hotel în TownePlace Suites în Urbandale Iowa pe 24.05.2010. Cauza morţii se pare că este o supradoză accidentală de morfină şi fentanyl. Din fericire trupa va continua fară să aducă alt bassist. Altceva nu ştiu ce să mai zic decât că moartea lui este o pierdere mare. R.I.P. Paul #2 Gray and stay (sic).

3 comentarii:

  1. A fost dubios in ziua aia la scoala. Vorbeam noi de Gray si lectiile lui de pe youtube, si a II`a zi aflu ca e mort :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cu o saptamana inainte sa moara ma gandeam cum ar fi sa moara un membru Slipknot :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma gandesc cum ar fi sa moara aia care dau cu Anonim:))am si eu noroc oare?:))incercati si voi...poate merge:))sau daca nu ei,macar mamele lor:))nu vedeti ce specimene slobozite-n gat au scos pe fata pamantului?:))Dumnezeu nu o sa le ierte niciodata,eu de ce sa o fac?:))Dai in cacat:))Defapt ba nu,ca ala le place:-?k il mananca cam prea des:-?dai in ceva ce nu le place:))

    RăspundețiȘtergere