joi, 26 august 2010

Marea plictiseală

Plictiseală ieri care continuă şi acuma. Ieri am dormit de la 10 dimineaţa până la ora 19. Apoi am fost în Subway unde am băut o bere şi a fost şi un concert folk. Apoi mai pe seară a venit Alex la mine. Am fumat, am băut sifon normal etc. Am luat somn surprinzător pe la 12 şi m-am trezit pe la 4 jumătate dimineaţa. De la 4 jumate până pe la 6 am căutat noul album Stone Sour. Am găsit o arhivă cu el dar arhiva avea parolă şi mi-am băgat toată pula. Şi acuma aştept să plec la Kaufland. Poate se va întâmpla ceva care să alunge plictiseala. Stay (sic).

6 comentarii:

  1. M-a busit rasu` cam 30 secunde cand am citit: "si mi-am bagat toata pula"

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma ca si tu daca ai fi fost in locul meu ai fi facut la fel :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dude, cand ti-ai mai facut si blog?:))
    Glad you joined though:D

    RăspundețiȘtergere
  4. "şi mi-am băgat toată pula" tare...
    esti amuzant mai....
    (magdutza)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mare plictiseala zici a? Daca veneai cu noi numai era =))

    RăspundețiȘtergere