sâmbătă, 28 august 2010

Next mission

Am găsit albumul de la Murderdolls. Următoarea “ţintă” este albumul de la Stone Sour – “Audio Secrecy” care teoretic apare pe 7 septembrie, dar evident că îl voi găsi mai devreme. Acuma îl caut. Cum am spus într-un post anterior, l-am găsit, dar arhiva avea parolă. Mă mulţumesc cu cele două melodii lansate până acuma de pe album şi anume: “Mission statement” şi “Say you`ll haunt me”. Cel mai mult regret că nu am putut ajunge la festivalul Sonisphere de anul acesta. Festival la care au cântat şi Stone Sour. Cred că până la urmă soluţia cea mai bună este să aştept. Oricum, până atunci ascultaţi “Say you`ll haunt me” and stay (sic).

3 comentarii:

  1. Stone Sour au fost de cacat la Sonisphere. Cel mai mult m-a enervat faptul ca nu stiau cum sa coboare de pe scena. Sincer, ce alta semnificatie ar putea avea huiduitul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce performanta au avut. Am spus ca doar as fi vrut sa merg. 1. 2. Semneaza-te cand dai comment ca anonim.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.SUGI PULA!(tu ala anonim)
    2.Daca nu stii sa citesti,exerseaza chestia aia cu gura si schimbatorul de viteze;)la asta te pricepi;)cand termini de supt la pilea aia artificiala cerei lui andu numarul meu si suna-ma:))iti dau ceva natural:))

    RăspundețiȘtergere