vineri, 10 decembrie 2010

Totul are un început

Azi la istorie nu aveam ce face. Vine Mădălin lângă mine şi zice să compunem un cântec. Ok. Zis şi făcut. Am să vă arăt cam ce-a ieşit. Versurile sunt făcute 80% de mine, 18% de Mădălin şi 2% de Narcis. Melodia este despre sâni. E o prostie deşi Dennis zicea să-i facem instrumentală şi să o cântăm. Stay (sic) and enjoy :

Doar ei

I:
Mergi pe stradă dai de ele
Parcă sunt nişte belele
Unii-s mari şi voluptoşi
Alţii mici şi foarte-osoşi

Chorus:
Sunt ei, doar ei
Uite-te la sânii ei
Mă sufocă în parfum
Nici nu-mi mai văd de drum

II:
Iarna vârful se-ntăreşte
Iar organul se trezeşte
O plăcere la vedere
Mai ales după vreo bere

Chorus:
Sunt ei, doar ei
Uite-te la sânii ei
Mă sufocă în parfum
Nici nu-mi mai văd de drum

Bridge:
I-ai atins şi i-ai plăcut
Cu toată ardoarea tu i-ai vrut
Parcă ar fi un dar divin
Sânii cei pe care-i iubim

Chorus:
Sunt ei, doar ei
Uita-te la sânii ei
Au carieră-ntre bărbaţi
Pentru că sunt mari şi laţi

Sunt ei, doar ei
Uita-te la sânii ei
Au carieră-ntre bărbaţi
Pentru că sunt mari şi laţi 

4 comentarii: