marți, 14 decembrie 2010

Eu cred

Stăteam zilele astea şi mă gândeam. Bă când îi mai auzi pe-aştia “mari”: “Eu să cred în Moş Crăciun? Am trecut de vârsta aia coae. Eu îs mare”. Ei bine, nu-mi pasă. Eu unul cred în Moş Crăciun şi voi crede mereu. Nu trebuie să ai 6 ani că să crezi în el. Nici nu ştiu de ce am scris asta. Dar aşa e. Eu cred în Moş Crăciun. Şi mai cred şi în Moş Nicolae şi în iepuraşul de Paşti. Aşa ca de final, cum v-am obişnuit, urmează o melodie. Avenged Sevenfold vor scoate o melodie nouă: “4:00 AM”. Acuma am să vă pun un preview. Stay (sic). 

8 comentarii:

  1. se spune ca atunci cand esti mare creierul ti se dezvolta oleaca,de aia nu mai crezi, dar aparent asta e valabil doar pentru unii, cand esti mic, esti mai naiv, mai prost.

    Ia si gandeste-te un pic, vezi la ce concluzie ajungi. Poate dai dovada de ceva creier si concluzia n-o sa fie "Nimeni nu ma-ntelege.".

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi, ma cam indoiesc ca o sal aprobi, esti prea de ochii lumii, dar macar ai citit tu:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba frate...nu stiu cum sa-ti zic...dar esti foarte retardat/a...nu cred in chestiile astea pe bune...ma refer la spiritul sarbatorilor si la astea...inainte sa dai cu gura gandeste de doua ori

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim e mai prost decat prevede legea:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai frumosule, daca te refereai la spiritul craciunului, atunci nu zici ca "eu cred in mos craciun". Spiritul craciunului, sarbatorilor, il simte toata lumea intro anumita masura sau alta. E clar ca ce vroiai sa zici nu e asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba pana la urma eu nu vad de ce tot mananci cacat de-aiurea pe-aici...nimanui nu-i pasa de ce crezi tu...asa ca...parerea mea e sa schimbi blogul pe care te uiti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da` macar daca tot dai un comment smecher...semneaza-te...sa vedem ca nu ratezi tastele cand trebuie sa spui cine esti...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce ti-a adus mosu? :))

    RăspundețiȘtergere