sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Seară ca la carte

Deci aseară a fost genial. Ieri trebuia să merg cu mama în Kaufland şi nu credeam că mai e timp să ies. Dar uite că a fost timp. Am ieşit cu Cristi şi Dennis. Apoi a venit şi Alex. Am stat în curtea liceului şi am fumat. Frumos e că am stat şi cu Diana. Vreo 10 minute ce-i drept dar ideea e că ne-am văzut. Apoi am mers să luam să bem. Am luat două bidoane de Bucegi şi am stat pe lângă pătrăţel. Acolo au apărut Jică & co. cu încă un bidon de Bucegi. Pe scurt, am băut. Şi a fost abia vineri seară. Stay (sic).

2 comentarii:

  1. Cristi a gasit lume de iesit in oras:)).. Dupa cate oferte a facut ieri si cati de "NU" a primit dupa disperarea aia criminala:)).. Andu ca un super erou a salvat situatia :)) (Nu se pune Denis in discutie).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da:))asta asa e:))Numai ca Andu nu prea bea el:))nu stiu ce fel de rocker e el,dar fie:))Ideea esentiala este ca am avut cu cine bea:))se putea si mai mult si in mai multi...dar ma multumesc cu ce primesc:))

    RăspundețiȘtergere