marți, 2 noiembrie 2010

Dubios

Dubios. Chiar aşa. De la o vreme totul parcă este cum mi-am dorit mereu. La şcoală îmi merge bine. Cred că am reparat nota din testul la siociologie. Azi am luat 10 la muzică. E adevărat că la partea financiară stau cam prost dar asta e. Oricum, ideea e că în sfârşit îmi merge bine. Şi e ciudat că sentimentul ăsta de bine ţine de vreo 2 zile. Sincer sper să ţină cât mai mult posibil. M-aş putea obişnui cu asta. Şi acuma la final, vă las cu o melodie. Nu orice melodie. Lordi – Studs `n` Leather. E o melodie de pe noul album “Babez for breakfast” doar că de pe varianta din Japonia. Au ăştia prostul obicei să lanseze un album pe I-Tunes care conţine o piesă bonus. Alt album în Japonia cu altă piesă bonus. Piese la care nu ai cum să ajungi decât cu Yotube. Cel puţin la alea de pe I-Tunes. Nu cred eu că un om întreg la minte ar da bani pe un album de pe net care nu îl va avea în original. Oricum, audiţie plăcută and stay (sic).

2 comentarii: