miercuri, 19 ianuarie 2011

Va fi o vacanţă bine meritată

Bă frate, ştiu că mai e puţin, dar eu nu mai rezist. M-am săturat să mă trezesc la 7. De la o vreme adorm la 11 – 12 noaptea. Nu se poate. Am aflat azi că luni se fac ore. Pai cum să nu-ţi bagi pula frate? Adică nu prea ai cum că sunt 643897106 lucruri în care să ţi-o bagi. Ideea e că aştept vacanţa asta mai tare decât aştept să se mute Basescu şi Boc în Nigeria. Aşa cum v-am învăţat, urmează melodia de la capătul postarii. Mă gândeam să vă las cu un Wednesday 13. Buried by Christmas. Stay (sic).

2 comentarii:

  1. Andu eu ma trezesc la 6 pentru ca am un program de kkt!! Si da.. Vacanta asta o asteapta toata lumea.. A draku frate ca nu se satura astia!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa dorm de rup vacanta asta...ziua cana, noaptea somn...

    RăspundețiȘtergere